Passion for Wood – to myśl, która przez wiele lat działalności firmy DLH zdążyła stać się jej mottem. Przedsiębiorczość, profesjonalizm oraz przede wszystkim zamiłowanie do drewna pozwoliło firmie zyskać miano lidera obrotu drewnem egzotycznym o zasięgu międzynarodowym. Jubileusz 25-lecia istnienia DLH na polskim rynku połączony został z otwarciem salonu ekspozycyjnego, prezentującego bogatą ofertę firmy.

Ćwierć wieku temu firma DLH otworzyła pierwsze oddziały w Polsce. Od tej pory liczba salonów sprzedaży zwiększyła się wielokrotnie sprawiając, że DLH jest obecnie nowoczesnym i jednym z najbardziej znaczących dostawców drewna i produktów drewnopochodnych w kraju. 1 października 2015 roku w Warszawie przy ul. Sosnkowskiego 1D odbyło się uroczyste otwarcie kolejnego salonu ekspozycyjnego firmy. Goście, wśród których nie zabrakło architektów, designerów oraz przedstawicieli mediów, mogli zapoznać się z bogatą ofertą produktową firmy, przedstawioną w innowacyjny i atrakcyjny sposób. Sekcje ekspozycyjne showroomu podzielone zostały na strefy, dedykowane konkretnym grupom produktowym i zaaranżowane na wzór nowoczesnych wnętrz.

Uroczysta inauguracja

Założeniem twórców salonu ekspozycyjnego było, by goście czuli się w nim jak w domu. Dlatego w każdym z pomieszczeń znaleźć można inne produkty, przeznaczone do wykończenia konkretnej strefy mieszkalnej. Przemyślane rozplanowanie ekspozycji dało odwiedzającym możliwość dokładnego zapoznania się z poszerzoną ofertą firmy, dedykowaną zarówno profesjonalnym wykonawcom, jak i klientom detalicznym. W asortymencie DLH znaleźć można bowiem szeroką gamę drewnianych podłóg, desek tarasowych i elewacyjnych oraz blatów. Co istotne, poza szeroką ofertą, firma oferuje także profesjonalne usługi montażu swoich podłóg. Bogaty asortyment uzupełniają liczne produkty wykończeniowe: płyty mineralno-akrylowe Acren®, okiennice wewnętrzne, beton architektoniczny, mozaiki drewniane, drzwi, meble ogrodowe oraz grille marki Weber.

Spotkanie rozpoczęło się od panelu dyskusyjnego, w którym uczestniczyli Prezes DLH – Jerzy Karpiński oraz Krystyna Łuczak-Surówka – historyk sztuki i designu. Podczas rozmowy zaproszeni mogli nie tylko zapoznać się z historią firmy, prześledzić etapy jej rozwoju oraz zgłębić filozofię marki, ale także dowiedzieć się w jakim kierunku podąża i jakie plany kreśli na przyszłość. Licznie zebrani goście z zainteresowaniem przysłuchiwali się barwnym opowieściom Prezesa Karpińskiego, dotyczącym początków funkcjonowania firmy, jej rozwoju oraz umiejętności łączenia tradycji z nowoczesnością. Kwestiami, szczególnie podkreślanymi przez Prezesa Karpińskiego były otwartość firmy na zmiany, chęć podążania za współczesnymi trendami oraz pragnienie czerpania z bogatej wiedzy i doświadczenia, zdobytego przez lata działalności firmy. Po zakończeniu pierwszej części spotkania goście mogli spróbować swoich sił podczas warsztatów kulinarnych, prowadzonych przez Juliana Karewicza z restauracji Solec 44.

Pasja do drewna niezmienną wartością firmy

Przez 25 lat istnienia na rynku polskim firma DLH niezmiennie stawiała na zróżnicowany asortyment, otwartość, profesjonalizm, szybki serwis oraz poszanowanie zasobów naturalnych. To właśnie fachowa obsługa, umiejętność dopasowywania się do potrzeb rynku oraz zmieniających się wymagań klientów, ale przede wszystkim pasja tworzących firmę ludzi pozwoliła na szybki rozwój, poparty zaufaniem zarówno branży profesjonalistów, jak i odbiorców indywidualnych. Dziś firma nie rezygnuje z dotychczasowych wartości i z jeszcze większą odwagą stawia przed sobą kolejne cele, takie jak m.in. intensyfikacja działań handlowo-marketingowych oraz ekspansja na rynki ościenne. DLH planuje także powiększenie ilości salonów sprzedaży, co przełoży się na jeszcze większą dostępność produktów. Realizacja planów biznesowych niezmiennie oparta będzie jednak o podstawowe założenia firmy i wartości, które przyświecają jej od ponad wieku: profesjonalizm, otwartość, odpowiedzialność, ale przede wszystkim wielka pasja do drewna.